Řešení
  • Jan Najvárek / Ředitel společnosti
    Some info about the file

Portal Infranet

Infranet je bilingový systém se správou zákazníků nejen pro telekomunikační firmy, ale také pro všechny firmy poskytující IP služby. Mezi hlavní funkce Infranetu patří:

  • Registrace zákazníků
  • Registrace služeb zákazníkům
  • Ověřování (authentication)
  • Autorizace
  • Sledování činnosti zákazníka
  • Fakturace (billing)
  • Zpráva zákaznických účtů
  • Sběr dat
  • Výstup tiskových sestav

K tomu, abychom věděli kolik zákazníkovi účtovat za používání služeb se musí vytvořit podrobný ceník (price list). Služby z vytvořeného ceníku se mohou přiřadit zákazníkovi. Jako příklad poskytované služby můžeme uvést přístup k Internetu nebo emailovou službu. Všechny potřebné informace o zákaznících jako například MSISDN, IMSI, IP, login jsou uloženy v databázi Infranetu a jsou používány ve fázi ověřovaní zákazníka a zjišťování oprávnění k jednotlivým požadovaným službám. Dále Infranet měří používání služby, ocení ji (například 0,27 Kč za kB) a nakonec upraví stav zákazníkova účtu v databázi. Každý předem definovaný interval (většinou měsíčně) je provedena fakturace. Zákazník může platit jak pomocí kreditních karet, nebo mu může být zaslána faktura nebo jakýmkoliv jiným způsobem. Na závěr je možno ze zákaznických dat vygenerovat nejrůznější sestavy a statistiky, nejen finanční.

graf9

Infranet je možné používat pro účtování v reálném čase. Následující obrázek vypovídá o tomto použití Infranetu:

graf10

Architektura Infranetu

Infranet je založen na čtyř-vrstvé architektuře a lze jej nainstalovat jak na UNIX, tak i na Windows. Infranet podporuje databázové servery Oracle, DB2 a MS SQL Server. Pro lepší přehled je použitá architektura naznačena na následujícím obrázku:

graf11

Závěr a zhodnocení

Firma ARTIN se podílela na dodávce Infranetu jako části content billing package pro největšího mobilního provozovatele na Slovensku – Orange Slovensko, čímž máme s Intranetem několikaleté zkušenosti a tento produkt můžeme doporučit vzhledem k jeho rychlosti, stabilitě, univerzálnosti a snadné konfiguraci.

Portal Infranet

Infranet je bilingový systém se správou zákazníků nejen pro telekomunikační firmy, ale také pro všechny firmy poskytující IP služby. Mezi hlavní funkce Infranetu patří:

  • Registrace zákazníků
  • Registrace služeb zákazníkům
  • Ověřování (authentication)
  • Autorizace
  • Sledování činnosti zákazníka
  • Fakturace (billing)
  • Zpráva zákaznických účtů
  • Sběr dat
  • Výstup tiskových sestav

K tomu, abychom věděli kolik zákazníkovi účtovat za používání služeb se musí vytvořit podrobný ceník (price list). Služby z vytvořeného ceníku se mohou přiřadit zákazníkovi. Jako příklad poskytované služby můžeme uvést přístup k Internetu nebo emailovou službu. Všechny potřebné informace o zákaznících jako například MSISDN, IMSI, IP, login jsou uloženy v databázi Infranetu a jsou používány ve fázi ověřovaní zákazníka a zjišťování oprávnění k jednotlivým požadovaným službám. Dále Infranet měří používání služby, ocení ji (například 0,27 Kč za kB) a nakonec upraví stav zákazníkova účtu v databázi. Každý předem definovaný interval (většinou měsíčně) je provedena fakturace. Zákazník může platit jak pomocí kreditních karet, nebo mu může být zaslána faktura nebo jakýmkoliv jiným způsobem. Na závěr je možno ze zákaznických dat vygenerovat nejrůznější sestavy a statistiky, nejen finanční.

graf9

Infranet je možné používat pro účtování v reálném čase. Následující obrázek vypovídá o tomto použití Infranetu:

graf10

Architektura Infranetu

Infranet je založen na čtyř-vrstvé architektuře a lze jej nainstalovat jak na UNIX, tak i na Windows. Infranet podporuje databázové servery Oracle, DB2 a MS SQL Server. Pro lepší přehled je použitá architektura naznačena na následujícím obrázku:

graf11

Závěr a zhodnocení

Firma ARTIN se podílela na dodávce Infranetu jako části content billing package pro největšího mobilního provozovatele na Slovensku – Orange Slovensko, čímž máme s Intranetem několikaleté zkušenosti a tento produkt můžeme doporučit vzhledem k jeho rychlosti, stabilitě, univerzálnosti a snadné konfiguraci.

NAŠE FILOSOFIE
Nabízíme našim klientům mnohaleté a mezinárodní zkušenosti v oboru vývoje software a integrace, konzultací, QA a supportu. Pracujeme dle uznávaných metodik a s použitím moderních technologií. Naším cílem je být nejlepším ve svém oboru.
Java (J2EE, Spring, Wicket) Delphi C, C++, C#
.NET Oracle PL/SQL Python
Perl PHP Javacript (AngularJS)
Dart JSP  
Oracle, Coherence, TimesTen MS SQL Server MySQL
PostgreSQL Firebird Interbase
MongoDB    
Linux HP-UX MS Windows
MacOS Android iOS

Budeme se hodit i Vám?

Ozvěte se nám!

PRÁCE V ARTINU

Prohlédněte si nabídku volných pracovních míst.

Práce v Artinu

POZVĚTE NÁS DO TENDRU

Hledáte dodavatele pro Váš IT projekt? Dejte nám vědět!

Zašlete nám poptávku

ZAVOLEJTE NÁM

Preferujete telefonický kontakt? Volejte:

+420 511 120 140

NAPIŠTE NÁM EMAIL

Dostane se ke všem důležitým lidem!

Napište nám