Řešení
  • Jan Najvárek / Ředitel společnosti
    Some info about the file

PeopleSoft CRM

PeopleSoft CRM (Customer Relationship Management) je v překladu systém pro řízení vztahů se zákazníky. Systém tohoto typu napomáhá firmám v shromažďování, zpracování a využití informací o jejich zákaznících. PeopleSoft CRM systém je pod vlajkou firmy Oracle od roku 2005. Původně byl vytvořen a vyvíjen firmou PeopleSoft, Inc. První verze systému měly architekturu klient-server, avšak od verze 8 nastoupila webová architektura PIA (viz obrázek), která umožnila přístup k aplikaci pomocí internetového prohlížeče.

V současnosti se PeopleSoft CRM pořád vyvíjí a aktuálně nejnovější verze je PeopleSoft CRM 9.1. Prostředky, které tento systém poskytuje firmám, je možné rozdělit do následujících kategorií:

Správa business objektů
Poskytuje správu business objektů (osoba, zákazník, zaměstnanec, firma), jejich rolí a informací o těchto objektech.

Aplikace zákaznického centra
Poskytují služby pro podporu zákazníků (trouble tickets), rozhraní pro HelpDesk agenty a správu lidských zdrojů.

Automatizace a konfigurace
Pokrývá správu korespondence, nástroje pro automatizaci (worklists), konfigurace portálu (stránky vyhledávání, vzhled).

Marketingové aplikace
Správa kampaní, nabídek a jejich cílového obecenstva.

Mobilní aplikace
Podpora zobrazování aplikace na mobilních zařízeních.

Multichannel aplikace
Služba „Chat se zákazníkem“, automatické zpracování e-mailů.

Aplikace pro správu objednávek
Robustní systém pro správu objednávek.

Správa vztahů s partnery
Správa partnerů, prostředky na jejich modelování a komunikaci s nimi.

Správa produktů
Definování produktů pro zákazníky a jejich hierarchie, přehled instalovaných produktů zákazníka, řazení produktů do katalogů.

Základna služeb
Portálový balíček

Zmíněné balíčky představují dodávanou funkcionalitu PeopleSoft CRM. Každá služba je plně konfigurovatelná přes konfigurační stránky na webovém portálu. V případě, že dodávaná funkcionalita není dostačující, je možné ji libovolně upravit nebo přidat kompletně nové prvky. To je umožněno platformou PeopleCode, na které je PeopleSoft CRM implementován.

Nástroje sloužící na vývoj aplikace se označují společně PeopleTools a obsahují:

  • Application Designer
  • Data Mover
  • Configuration manager

Pomocí Application designer lze přistupovat ke zdrojovému kódu aplikace, podle potřeby ho měnit nebo přidávat novou funkcionalitu. Vývojář může také definovat a vkládat nové portálové objekty.

Artin a PeopleSoft CRM

Naše zkušenosti s PeopleSoft CRM jsme získali při vývoji a údržbě instalace systému u našeho klienta Hutchinson 3G Austria. Zde provádíme změny konfigurace a rozšiřování systému dle aktuálních požadavků. Při naší práci plně využíváme nejen možností dodaných s instalací, ale i prostředky sloužící k jednoduchému a rozsáhlému přizpůsobení systému.

PeopleSoft CRM

PeopleSoft CRM (Customer Relationship Management) je v překladu systém pro řízení vztahů se zákazníky. Systém tohoto typu napomáhá firmám v shromažďování, zpracování a využití informací o jejich zákaznících. PeopleSoft CRM systém je pod vlajkou firmy Oracle od roku 2005. Původně byl vytvořen a vyvíjen firmou PeopleSoft, Inc. První verze systému měly architekturu klient-server, avšak od verze 8 nastoupila webová architektura PIA (viz obrázek), která umožnila přístup k aplikaci pomocí internetového prohlížeče.

V současnosti se PeopleSoft CRM pořád vyvíjí a aktuálně nejnovější verze je PeopleSoft CRM 9.1. Prostředky, které tento systém poskytuje firmám, je možné rozdělit do následujících kategorií:

Správa business objektů
Poskytuje správu business objektů (osoba, zákazník, zaměstnanec, firma), jejich rolí a informací o těchto objektech.

Aplikace zákaznického centra
Poskytují služby pro podporu zákazníků (trouble tickets), rozhraní pro HelpDesk agenty a správu lidských zdrojů.

Automatizace a konfigurace
Pokrývá správu korespondence, nástroje pro automatizaci (worklists), konfigurace portálu (stránky vyhledávání, vzhled).

Marketingové aplikace
Správa kampaní, nabídek a jejich cílového obecenstva.

Mobilní aplikace
Podpora zobrazování aplikace na mobilních zařízeních.

Multichannel aplikace
Služba „Chat se zákazníkem“, automatické zpracování e-mailů.

Aplikace pro správu objednávek
Robustní systém pro správu objednávek.

Správa vztahů s partnery
Správa partnerů, prostředky na jejich modelování a komunikaci s nimi.

Správa produktů
Definování produktů pro zákazníky a jejich hierarchie, přehled instalovaných produktů zákazníka, řazení produktů do katalogů.

Základna služeb
Portálový balíček

Zmíněné balíčky představují dodávanou funkcionalitu PeopleSoft CRM. Každá služba je plně konfigurovatelná přes konfigurační stránky na webovém portálu. V případě, že dodávaná funkcionalita není dostačující, je možné ji libovolně upravit nebo přidat kompletně nové prvky. To je umožněno platformou PeopleCode, na které je PeopleSoft CRM implementován.

Nástroje sloužící na vývoj aplikace se označují společně PeopleTools a obsahují:

  • Application Designer
  • Data Mover
  • Configuration manager

Pomocí Application designer lze přistupovat ke zdrojovému kódu aplikace, podle potřeby ho měnit nebo přidávat novou funkcionalitu. Vývojář může také definovat a vkládat nové portálové objekty.

Artin a PeopleSoft CRM

Naše zkušenosti s PeopleSoft CRM jsme získali při vývoji a údržbě instalace systému u našeho klienta Hutchinson 3G Austria. Zde provádíme změny konfigurace a rozšiřování systému dle aktuálních požadavků. Při naší práci plně využíváme nejen možností dodaných s instalací, ale i prostředky sloužící k jednoduchému a rozsáhlému přizpůsobení systému.

NAŠE FILOSOFIE
Nabízíme našim klientům mnohaleté a mezinárodní zkušenosti v oboru vývoje software a integrace, konzultací, QA a supportu. Pracujeme dle uznávaných metodik a s použitím moderních technologií. Naším cílem je být nejlepším ve svém oboru.
Java (J2EE, Spring, Wicket) Delphi C, C++, C#
.NET Oracle PL/SQL Python
Perl PHP Javacript (AngularJS)
Dart JSP  
Oracle, Coherence, TimesTen MS SQL Server MySQL
PostgreSQL Firebird Interbase
MongoDB    
Linux HP-UX MS Windows
MacOS Android iOS

Budeme se hodit i Vám?

Ozvěte se nám!

PRÁCE V ARTINU

Prohlédněte si nabídku volných pracovních míst.

Práce v Artinu

POZVĚTE NÁS DO TENDRU

Hledáte dodavatele pro Váš IT projekt? Dejte nám vědět!

Zašlete nám poptávku

ZAVOLEJTE NÁM

Preferujete telefonický kontakt? Volejte:

+420 511 120 140

NAPIŠTE NÁM EMAIL

Dostane se ke všem důležitým lidem!

Napište nám