ARTIN Chatbot

ARTIN Chatbot – zlepšujeme zákaznickou péči a podporu prodeje našim zákazníkům za pomoci umělé inteligence.

Hlavní vlasnosti ARTIN Chatbota:

  • Podpora Českého Jazyka a dalších 50 nejpoužívanějších jazyků
  • Možnost Chatbota integrovat do téměř každé známé platformy pro komunikaci jako je Skype, Facebook Messenger a mnoho dalších.
  • Bohaté administrační rozhraní, pomocí kterého lze kompletně modifikovat chatbota a získávat kompletní informace o komunikaci.
  • Možnost vybrat preferovaný systém NLP pro zpracování lidské řeči (v současnosti podporujeme Wit.aiApi.ai nebo Luis.ai).
  • Chatbota lze zapojit do interních systémů pomocí specializovaného API, není tedy problém aby ověřoval informace od uživatelů nebo jim případně radil na základě jejich identifikačního čísla.
  • Chatbot disponuje mezipamětí, je tedy možné ho přehledně bez znalosti programování doučit odpovědi na specifické otázky.
  • Pokud se chatbot dostane do fáze, kdy si s komunikací neví rady, předá plynule komunikaci operátorovi.

Více se o ARTIN Chatbotu dozvíte na www.chatbot.artin.cz nebo letáčku níže.

Zjistit cenu