Nová verze ARTIN Chatbota

Na přelomu roku 2016 / 2017 vznikla v Artinu myšlenka vytvořit vlastního chatovacího robota. Od myšlenky nebylo daleko k činům a vznikl tak první interní projekt zabívající se vytvořením takového robota. Po dvou měsících vývoje spatřila světlo světa první verze ARTIN Chatbota, který byl postaven na technologiích Microsoft Bot framework a Wit.ai což je systém s umělou inteligencí pro zpracování lidské řeči od společnosti Facebook. S tím jak fungovala první verze ARTIN Chatbota jsme byli velmi spokojeni a z toho důvodu jsme také chatbota umístili na náš web, kde si ho můžete vyzkoušet. Níže také naleznete video, které vám ukáže jak si můžete s chatbotem povídat:

Od vydání první verze ARTIN Chatbota uplynulo více než 7 měsíců a my vývoj neukončili a pokračovali dále. Jako další cíl jsme si zvolili přetvořit chatbota v univerzální nástroj, který posune komunikaci mezi společností – zákazníkem o úroveň výše a zlepší tak zákaznickou podporu a podporu prodeje. V současné době považujeme náš cíl za splněný a přinášíme novou verzi ARTIN Chatbota. Tato verze přináší oproti předešlé několik značných vylepšení, které jsou popsány níže:

  • K podpoře Českého Jazyka jsme přidali i podporu dalších 50 nejpoužívanějších jazyků, chatbot se tedy otevírá světu!
  • První verzi chatbota bylo možné spustit pouze na Webových stránkách, nyní jsme schopni chatbota integrovat do téměř každé známé platformy pro komunikaci jako je Skype, Facebook Messenger a mnoho dalších.
  • Vytvořili jsme bohaté administrační rozhraní, pomocí kterého lze kompletně modifikovat chatbota a získávat kompletní informace o komunikaci.
  • Další novinkou je možnost vybrat si preferovaný systém pro zpracování lidské řeči (v současnosti podporujeme Wit.ai, Api.ai nebo Luis.ai).
  • Nyní možné chatbota zapojit do interních systémů pomocí specializovaného API, není tedy problém aby ověřoval informace od uživatelů nebo jim případně radil na základě jejich identifikačního čísla.
  • Vybavili jsme chatbota mezipamětí, je tedy možné ho přehledně bez znalosti programování doučit odpovědi na specifické otázky.
  • Pokud se chatbot dostane do fáze, kdy si s komunikací neví rady, předá plynule komunikaci operátorovi.

Pokud se o tomto produktu chcete dozvědět více navštivte náš nový web www.chatbot.artin.cz nebo se podívejte na letáček níže.


 Chatbot – leták