ARTIN Chatbot

Chatovací roboti jsou s námi od nepaměti. Lze uvést například program z roku 1964 s názvem ELIZA, který byl jedním z prvních programů určených pro textovou komunikaci mezi člověkem a počítačem. V tomto případě šlo pouze o program pro pobavení uživatele. S postupem času, rozvojem technologií a internetu však došlo k transformaci chatbotů ze zábavných programů na komplexní pomocníky, na které se v dnešní době spoléhají přední světové technologické firmy jako je například Facebook a Microsoft.

V současné době může chatovací robot pomoci s objednávkou letenek, lístků do kina, pizzy nebo například květin pro přítelkyni. Umožňuje také znatelně ulehčit od rutinních dotazů call center. Není problém, aby chatbot komunikoval s firemní databází, aplikačním rozhraním API ostatních programů nebo třeba s CRM či ERP systémem. Všechny tyto aspekty dělají z chatbota nástroj, pomocí kterého lze zvýšit dostupnost, zlepšit klientské služby, případně i ušetřit provozní náklady.

Jelikož se jedná o zajímavou technologii, ve které i my v ARTINu vidíme potenciál, tak jsme neváhali a vytvořili jsme vlastní řešení v podobě ARTIN Chatbota, který je schopný poskytnout základní informace o naší firmě. Chatbot je založen na Bot Frameworku od Microsoftu a Wit.ai od Facebooku.

Zeptejte se našeho Chatbota na cokoli Vás zajímá o naší firmě!